شناسهٔ خبر: 66618940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران به خاطر بازخوردهای مثبت تشکر کرد

کسب ۹۵٪ نقد خوب از کاربران استیم / Eurogamer

صاحب‌خبر -

سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) یکی از مورد انتظارترین بازی های چند سال اخیر محسوب می‌شود که لانچ بسیار بسیار بدی را تجربه کرد. 

سایبرپانک ۲۰۷۷ در زمان عرضه از مشکلات فنی بسیار زیادی رنج می‌برد و بازخوردهای بسیار بدی کسب کرده بود. استودیو سی دی پراجکت رد در چند سال گذشته تمام تلاش خود را کرد تا شرایط بازی Cyberpunk 2077 را بهبود ببخشد و توانست در انجام این کار موفق شود. اکنون ۹۵٪ از بازخوردهای کاربران استیم برای سایبرپانک ۲۰۷۷ مثبت هستند که واکنش کارگردان بازی را به همراه داشته است. 

پاول ساسکو (Paweł Sasko)، دستیار کارگردان بازی Cyberpunk 2077، از طرفداران به خاطر هزاران بازخورد مثبتی که در ۳۰ روز گذشته ثبت کرده‌اند، تشکر کرده است. رفع مشکلات سایبرپانک، اضافه کردن مکانیزم‌های جدید به گیم‌پلی و عرضه بسته الحاقی خوب لیبرتی سیتی توانست بازیکنان را راضی کند و ساسکو از شانس دوباره طرفداران متشکر است. 

بازی Cyberpunk 2077 بازی Cyberpunk 2077

استودیو سی دی پراجکت رد در حال حاضر کار روی دنباله Cyberpunk 2077 را آغاز کرده است که در فاز اولیه توسعه قرار دارد. استودیو ایده بخش چند نفره برای این دنباله را بررسی می‌کند، اما هنوز تصمیم قطعی را در این زمینه اتخاذ نکرده است. در حال حاضر تمرکز اصلی این استودیو نسخه جدید ویچر است که طرفداران چشم انتظار رونمایی از آن هستند. 

Cyberpunk 2077 هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.

داستان مستر بیست ؛ پادشاه یوتوب

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران به خاطر بازخوردهای مثبت تشکر کرد - ویجیاتو کارگردان بازی Cyberpunk 2077 از طرفداران به خاطر بازخوردهای مثبت تشکر کرد - ویجیاتو Eurogamer

نظر شما