شناسهٔ خبر: 66618796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر شورای صنفی دانشگاه دامغان:

مهمترین فعالیت شورا پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه است

زینب سنگی

دبیر شورای صنفی دانشگاه دامغان گفت: شورا به مثابه بازوی دانشگاه‌ها عمل می‌کند و مهمترین فعالیت شورا پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در  نشستی که با اعضای دو شورا صنفی دانشگاه دامغان و صنعتی شاهرود و به همراه مدیر امور دانشجویی دانشگاه دامغان برگزار شد، به مسائل تغذیه، خوابگاه، فضای عمومی، امکان آموزشی و ورزشی، حمل و نقل و... پرداخته شد و هر دو شورا با یکدیگر به تعامل و گفتگو برای پیگیری مطلوب تر دانشگاه ها برای رفاه دانشجویان پرداختند.

علی زندیان‌، دبیر شورای صنفی دانشگاه دامغان، شوراها را بازوی معاونت دانشجویی توصیف کرد و مهمترین کار شورا را پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه دانست تا به کمک شورا بتوان مشکلات دانشجویان را پیگیری و حل کرد. تعامل با شورای صنفی دانشگاه های مختلف باعث می‌شود تا مشکلاتی که گاهی با هم مشترک هستند، برطرف شود.

کرمی و عشقی نمایندگان شورای صنفی دانشگاه شاهرود از امکان آموزشی و ورزشی، سلف مرکزی، خوابگاه های پسرانه ابوذر، پردیس و متاهلی، محیط عمومی دانشگاه دیدار کردند و از تشکیل این جلسه بسیار احساس خرسندی و از شورای صنفی دانشگاه دامغان دعوت کردند تا برای بازدید به دانشگاه صنعتی شاهرود سفر کنند.

*دیدار اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان و دانشگاه سمنان

در این جلسه، اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان پیشنهاد ایجاد شورای تعامل دانشگاه های استان را به منظور بالابردن کیفیت امور رفاهی دانشجویان را ارائه کردند.

در این جلسه ارتقای کیفیت غذا به عنوان ایده‌هایی برای تغییرات سازنده در منوی اداره تغذیه برای ارائه غذاهای متنوع‌ و با کیفیت‌تر به دانشجویان مطرح شد.

*جلسه شورای صنفی دانشگاه دامغان و دانشگاه صنعتی شاهرود 

همچنین اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان طی یک جلسه ای در بستر فضای مجازی با اعضای شورای صنفی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبادل و همفکری در حل مشکلات به گفتگو پرداختند. همچنین در این جلسه به موضوعاتی از قبیل آنالیز غذای سلف، محیط خوابگاه، کتابخانه، حمل و نقل و دانشکده ها و... اشاره شد. 

به پیشنهاد اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان از اعضای شورای صنفی دانشگاه صنعتی شاهرود دعوت شد تا از دانشگاه دامغان بازدید کنند.

انتهای پیام

نظر شما