شناسهٔ خبر: 66618679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

مهم ترین مساله برای هر امت و ملت، امنیت است/امنیت کشور هدف مقدس شهدا بود

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی گفت: شهدا برای هدفی مقدس، کار خیر در جامعه، حفظ دین، ارزش های الهی، حفظ قرآن و برای حفظ امنیت امت اسلامی و کشور گام برداشته اند.

صاحب‌خبر -

مهم ترین مساله برای هر امت و ملت، امنیت است/امنیت کشور هدف مقدس شهدا بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع امنیت «مهدی مزرئی نوده» در مسجد جامع روستای نوده ملک گرگان عنوان کرد: انسان هایی که در عالم زندگی میکنند پس از مرگ به چهار دسته تقسیم می شوند.

وی افزود: عده ای هستند که از دنیا رفته اند و نامی از آن ها برده نمی شود به خاطر اینکه در دنیا عملکرد درستی نداشته اند. عده دیگر کسانی هستند که مرده اند و یاد و نام آن ها به زبان جاری است؛ دسته سوم عده ای هستند که پس از مرگ حیات دارند و فکر و اندیشه آن ها برپا است و دیگران از این نورانیت بهره می گیرند مانند علما و دسته چهارم عده ای هستند جسم آن ها به خاک سپرده شده است اما در واقع زنده اند مانند شهدا.

ایمانی در ادامه اذعان داشت: شهدا برای هدفی مقدس، کار خیر در جامعه، حفظ دین، ارزش های الهی، حفظ قرآن و برای حفظ امنیت امت اسلامی و کشور گام برداشته اند و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

وی ادامه داد: در سیره این شهید بزرگوار آمده است که همواره برای حفظ امنیت مردم و مرزها پیش قدم بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا بیان کرد: رشادت های این شهیدان والامقام است که امروزه ما در امنیت و آسایش هستیم؛ مهم ترین نکته برای هر امت و ملت، امنیت است زیرا کشوری که امنیت نداشته باشد آسایش ندارد و مورد تعرض بیگانگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در حال توطئه هستند تا پیشرفت و امنیت کشور را که حاصل رشادت های شهدا است از بین ببرند.

ایمانی بصیر بودن را از ویژگی های بارز شهدا دانست و گفت: شهدای ما اهل بصیرت، فهم، درک و آینده نگر بودند و با بصیرتی که داشته اند حرکت کرده و وظایف خود را انجام دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا بصیر بودن، اطاعت از ولی فقیه زمان و توجه به مسائل و ناهنجاری های جامعه را وظیفه امروز ما در برابر شهدا دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه دشمنان علیه کشور و انقلاب اسلامی می بایست با داشتن بصیرت، دشمن و توطئه های آن ها را بشناسیم و در ادامه منافقین و دشمنان را از مسیر خود جدا و اهداف مقدس توحیدی را تعقیب نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن امروزه در تلاش است تا با تبلیغات مسموم، دختران و زنان این مرز و بوم را هدف قرار دهد و وظیفه تک تک این افراد این است که در فضای مجازی و حقیقی به مقابله با این هجمه های دشمن بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما