شناسهٔ خبر: 66618421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ربیعی: اعتبارات حوزه جوانان در خراسان جنوبی 5 برابر افزایش داشته است

ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در دیدار با حضرت آیت الله عبادی گفت: با برنامه‌ها و نگاه ویژه وزارتخانه به مناطق کم برخوردار کشور اعتبارات حوزه جوانان استان پنج برابر شد ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در دیدار با حضرت آیت الله عبادی گفت: با برنامه‌ها و نگاه ویژه وزارتخانه به مناطق کم برخوردار کشور اعتبارات حوزه جوانان استان پنج برابر شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی،  محمدعلی ربیعی افزود: ۹۴ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در استان وجود دارد که ۳۵ سمن در دولت سیزدهم تشکیل شده است. 

وی بیان کرد: سال گذشته هشت هزار و ۷۱۳ جوان دوره‌های آموزشی و مشاوره پیش از ازدواج و حدود ۱۳ هزار و ۶۴۸ نفر از سربازان دوره‌های توانمندسازی را فرا گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ۲ شورای راهبردی جوانان و ورزش در استان گفت: شورای راهبردی متشکل از بزرگان فرهنگی استان است که سیاست‌گذاری‌های کلان حوزه جوانان را در دست داشته و جلسات آن به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جسات شورا با نگاه محله محوری و مسجدمحوری برگزار می‌شود ادامه داد: شعار ما هر مسجد یک سمن است که در هر مسجد یک کانون اشتغال و یک کانون ازدواج شکل می‌گیرد.

ربیعی با اشاره به پروژه در حال اجرای خانه جوان بیرجند عنوان کرد: این پروژه اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار افتتاح می‌شود و محل تلاقی مساجد خواهد بود.

وی گفت: در مباحث فرهنگی و تربیتی شبکه‌ای دیده شده تا بتوانیم الگوی مسجد محوری و محله محوری را پیاده‌سازی کنیم و آنچه مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، محقق شود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان روز گذشته وارد خراسان جنوبی شد و امروز ضمن ادای احترام به مزار شهدای گمنام در بیرجند از پروژه در دست اجرا خانه جوان نیز بازدید کرد.

نشست صمیمی با دبیران سازمان‌های مردم نهاد، دیدار با استاندار خراسان جنوبی، حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و نشست با برترین‌های جشنواره جوان برتر ایران زمین از دیگر برنامه‌های کلهر در این سفر است.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما