شناسهٔ خبر: 66618281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آغاز رقابت‌های بیلیارد و اسنوکر کشوری در دسته اول

بیست و پنجمین رنکینگ کشوری اسنوکر و سی و ششمین دوره رنکینگ پاکت بیلیارد در دسته اول ۲۳ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان فارس برگزار می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، صبح امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بیست و پنجمین رنکینگ کشوری اسنوکر و سی و ششمین دوره رنکینگ پاکت بیلیارد در دسته اول به صورت هم زمان در باشگاه الماس شیراز برگزار می شود.

سی و شمین دوره رنکینگ کشوری دسته اول در رشته ناین بال با حضور ۱۲۸ نفر برتر رنکینگ کشوری برگزار می شود. مسئولیت برگزاری و سرداوری این مسابقات بر عهده افشین دهقانی می باشد و و پویان مجیدی نیز داوری مسابقات را عهده دار است.

بیست و پنجمین دوره اسنوکر کشوری دسته اول نیز با حضور ۱۲۸ ورزشکار برتر و در باشگاه الماس شیراز برگزار می شود. عماد شقاقی مسئول برگزاری و امیر درنشان کادر اجرایی مسابقات می باشد. سرداور مسابقات نیز آقای منصور مقدم و تیم داوری عبارت از: کاظم تاران، حسین بیابانی مقدم، سامان ثانی، مهربد مجاهدنیا، علی قهرمانی، حامد ممتاز، آرش شمس،مسعود ال خورشید، مرتضی محمودی، مصطفی صفاییان، سبحان شاعر می باشد.

نظر شما