شناسهٔ خبر: 66617998 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک امکان جدید برای سالن‌های سینمایی

مدیرعامل موسسه سینما شهر از نصب «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» در پردیس‌های سینمایی تهران، شهرستان‌ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سینماشهر، هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه سینماشهر، درباره «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» گفت: گیشه آنلاین با قابلیت خرید و چاپ بلیت، پخش تبلیغات، تیزرهای پخش فیلم، نظرسنجی، خرید از بوفه سینماها و قابلیت‌های چند رسانه‌ای در سینماهای کشور نصب و جانمایی شد.

وی افزود: این دستگاه‌ها به منظور کمک به فروش گیشه سینما طراحی شده که در فاز اول این طرح، در پردیس‌های سینمایی شهر تهران نصب شد. مخاطبان می‌توانند از طریق پنل علاوه بر خرید بلیت و بوفه به تاکسی‌های اینترنتی نیز متصل شوند. همچنین قابلیت نصب در اماکن عمومی، ایستگاه‌های مترو، دانشگاه‌ها، ورودی فروشگاه‌های بزرگ و... را نیز دارد.

میرزاخانی تصریح کرد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر موارد ذکر شده امکان ارائه هر نوع خدمات فرهنگی دیگر در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و کتاب را دارد. 

مدیر عامل موسسه سینما شهر با اشاره به اطلس سینمای ایران، درباره دیگر خدمات گیشه آنلاین گفت: در گیشه آنلاین، امکان دسترسی به اطلس سینمای ایران نیز وجود دارد که حاوی اطلاعاتی درباره موقعیت استقرار سینماهای کشور بر روی نقشه آگاه و جزئی‌ترین اطلاعات درباره سینماهای کشور اعم از مشخصات فنی سینماها، تعداد سالن‌ها، چیدمان صندلی‌ها، قیمت بلیت، بعد مسافت نسبت به محل مورد نظر، امکانات حمایتی و رفاهی سینما شامل رستوران، بوفه، مهدکودک، کافی شاپ و ... است.

وی ادامه داد: یکی از این گیشه ها در غرفه بنیاد سینمایی فارابی واقع در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نصب شده و خدمات‌رسانی می‌کند. این اولین گیشه آنلاین با دامنه امکانات و خدمات گسترده است و در فاز دوم این طرح، تا نیمه دوم سال، گیشه آنلاین علاوه بر پردیس‌های سینمایی شهر تهران، در پردیس‌های سینمایی سایر شهرها نیز نصب خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما