شناسهٔ خبر: 66617906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عاملان مزاحمت و تخریب خودرو در غرب گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تالش از شناسایی و دستگیری سه اراذل و اوباش غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌ بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز یکشنبه با بیان اینکه فردی به فرماندهی انتظامی کرگانرود مراجعه و اعلام کرد که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای این بخش، سه جوان با یک دستگاه سواری پژو پارس ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو آنان کرده‌ و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته، متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر و یک تیغه سلاح سرد کشف شد، افزود: اراذل و اوباش نوظهور ۱۸، ۱۸ و ۱۹ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

نظر شما