شناسهٔ خبر: 66616960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

برگزاری نشست ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اعضای ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برنامه های حوزه های مختلف دانشگاه در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این هفته را بررسی و تدوین کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته ملی جمعیت، اجرای سیاست های جمعیتی و بزرگداشت هفته ملی جمعیت را اقدامی مهم و از وظایف اصلی مجموعه دانشگاه برشمرد که باید با برنامه ریزی درست و دقیق، به بهترین شکل اجرا شود.

دکتر «سید وحید حسینی» تاکید کرد: موضوع جوانی جمعیت و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مرتبط با فرزندآوری و افزایش جمعیت، موضوعی فراسازمانی است که لازمه اجرای بهتر آن، تعامل و مشارکت تمامی ادارات و سازمان های استان است و تنها به مجموعه سلامت محدود نمی شود.

او افزود: برنامه های هفته ملی جمعیت و برنامه های جوانی جمعیت باید به گونه ای باشد که سبب افزایش آگاهی مشارکت آحاد جامعه در حمایت از خانواده و فرزندآوری باشد.

در این نشست که با حضور معاونان، نمایندگان معاونت ها و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد، حاضران گزارشی از اقدامات واحدهای مختلف دانشگاه در زمینه جوانی جمعیت و همچنین مهمترین برنامه های خود برای بزرگداشت هفته ملی جمعیت را ارایه کردند.

نظر شما