شناسهٔ خبر: 66616951 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از تازه‌ترین اثر هنری حسن روح‌الامین

اثر جدید حسن روح‌الامین با نام «مائده» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از تازه ترین اثر هنری حسن روح‌الامین
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مراسم رونمایی از مائده اثر جدید حسن روح‌الامین با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و دیگر مدیران وزارت ارشاد برگزار شد.

در این مراسم هدایای آستان قدس رضوی به حسن روح‌الامین اهدا و وی خادم افتخاری حرم علی ابن موسی الرضا شد. همچنین نشان درجه یک هنری به حسن روح‌الامین اهدا شد.

در ادامه این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از برادر خوب و متعهد و هنرمند انقلابی جناب آقای روح‌الامینی دارم که با وجود اینکه هنوز سال‌های عمرش به ۴۰ نرسیده منشا خیر در هنر است.

وی افزود: ما در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری تلاش داریم تا به این بازه‌های مهم تاریخی تاکید کنیم. ستاد در وزارت ارشاد تشکیل شده تا در این زمان برنامه داشته باشیم و باید برنامه‌های خود را با این تقویم بریزیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر مبنای تقویم شیعی پیروز شده و مهم است که برنامه‌های ما هم در این تقویم باشد و به همین دلیل هم اصل جشنواره‌های ما در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حسن روح‌الامین نیز گفت: آن چیزی که راجع به کار باید بگویم این است که زمانی که ما تابلو مضطر را رونمایی کردیم، احساس کردم که مخاطب از این تابلو اذیت می‌شود. من حس می‌کنم که هر زخمی را که از غم سیدالشهدا بر دل شیعیان است امام رضا (ع) التیام می‌دهد.

نظر شما