شناسهٔ خبر: 66616924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر:

مراکز خرید آماده دریافت گندم مازاد کشاورزان گناوه هستند

بوشهر- مدیر تعاون روستایی استان بوشهر گفت: هر مقدار گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان گناوه تولید شود مراکز خرید آمادگی جمع آوری و ارسال به مراکز ذخیره را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی صبح یکشنبه در بازدید از مرکز خرید گندم شرکت تعاونی روستایی خلیج فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: هر مقدار گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان گناوه تولید شود مراکز خرید شبکه تعاون روستایی با سهامداری روستاییان و کشاورزان آمادگی برای جمع آوری و ارسال به کارخانجات و مراکز ذخیره سازی ملکی شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی را دارند.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر اعلام داشت: مرکز خرید شرکت خلیج فارس در روستای مال قائد علاوه بر داشتن انبار یکی از مراکز الگویی مجهز به ظرفیت رو باز در استان است و این شرکت با ایجاد زیر ساخت‌های مطلوب نگهداری محصول در فضای روباز قابل چادر کشی با استفاده از سرمایه سهامداران و اعضای عضو ظرفیت جمع آوری گندم را چندین برابر کرده است.

در این بازدید مدیر تعاون روستایی استان به همراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان، از نزدیک روند خرید گندم و موضوعات مرتبط با مرکز در سال جاری را بررسی کردند.

در پایان بازدید در نشستی در دفتر شرکت با حضور رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و اعضا هیأت مدیره و ارکان شرکت در زمینه ظرفیت‌ها، افق‌های توسعه پیش روی شرکت و مسائل و مشکلات موجود گفتگو شد.

نظر شما