شناسهٔ خبر: 66616854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شکست ناپذیرترین بازیکن لیگ جزیره کیست؟

در حالی که همه از رکورد شکست ناپذیری رودری در سیتی صحبت می‌کنند، ولی این رکورد فعلا در اختیار سول کمپل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پیروزی ۴ بر صفرسیتی مقابل فولام در روز شنبه باعث شد رودری خود را به عنوان مهم‌ترین بازیکن تیم پر ستاره پپ گواردیولا تثبیت کند. در واقع، سیتی در این فصل فقط در سه بازی شکست خورده است که همه آن‌ها در غیبت بازیکن اسپانیایی رخ داده است.

به گزارش اسپورت بایبل، رودری رکورددار شکست ناپذیری در فوتبال انگلیس است و هر زمان او برای سیتی بازی کرده تیمش شکست نخورده است و اکنون این رکورد به ۷۱ بازی در تمام رقابت‌ها رسیده است.  باخت سیتی در ضربات پنالتی برابر رئال مادرید جزو آمار محسوب نمی‌شود.

رودری هم‌چنین در ۴۸ بازی لیگ برتری نیز شکست نخورده است. تنها سه بازیکن دیگر به این موفقیت دست یافته‌اند؛ کولو توره (۴۸ بازی)، تیری آنری (۴۸ بازی) و سول کمپبل (۵۶ بازی). 

فیل فودن و ارلینگ هالند هم تیمی‌های سیتی در میان نامزدهای بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر هستند و خبری از رودری در این فهرست نیست. کول پالمر از چلسی، الکساندر ایساک از نیوکاسل، مارتین اودگارد از آرسنال، ویرژیل فن دایک از لیورپول و اولی واتکینز از استون ویلا دیگر نامزدهای این جایزه هستند.

نظر گواردیولا درباره غیبت رودری در این فهرست

گواردیولا درباره غیبت رودری در زمینه بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر گفت:  رودری یکی از بهترین‌ها بوده ولی آن‌هایی که نامزد شده‌اند لیاقت حضور در این فهرست را داشتند. آنچه مهم است این است که رودری می‌داند ما در مورد اهمیتش در تیم چه فکر می‌کنیم و چه بازیکن بزرگ و خارق‌العاده‌ای است. او به هیچ وجه نباید نگران این موضوع باشد.

سیتی تنها دو برد تا کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فاصله دارد، صرف نظر از این که آرسنال در ادامه فصل چگونه نتیجه خواهد گرفت، سیتی با برد دیگر قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

شاگردان گواردیولا سه‌شنبه شب، قبل از بازی خانگی مقابل وستهم یونایتد، به دیدار تاتنهام هاتسپر می‌روند.

انتهای پیام

نظر شما