شناسهٔ خبر: 66616275 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افزایش قدرت ریسک پذیری مسئولان ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت افزایش قدرت ریسک پذیری مسئولان تأکید کرد. سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت افزایش قدرت ریسک پذیری مسئولان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ مهدی جعفری شنبه شب در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی که با حضور استاندار برگزار شد، اظهارکرد: افزایش قدرت ریسک پذیری مدیران استان، همراهی بیشترحوزه های نظارتی را می طلبد. 

وی بیان کرد: آمادگی داریم هفته‌ای یک جلسه تخصصی رفع موانع در راستای جهش تولید را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا با حضور مسئولان استان در این جلسات، قوانین دست و پاگیر رفع شده و موانع تولید احصا و بررسی شوند.

به گفته وی؛ حضور نمایندگان مجلس در شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی نقش موثری در اصلاح رویه قوانین موجود و تصویب قوانین جدید دارد، ما باید محتوای لازم را برای تصویب و ارتقای قوانین و پیگیری به نمایندگان بدهیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری بیان کرد: در زمینه تحقق شعار سال سراغ بخش خصوصی، دولتی و واحدهای تولیدی خواهیم رفت تا به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال بر سه محور تمرکز کرده‌ایم، گفت: واحدهای فعال را مراقبت خواهیم کرد که ارتقاء یابند، واحدهای نیمه فعال و راکد را به مرحله تولید خواهیم رساند و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید اولویت‌ سوم ما در زمینه تحقق شعار سال خواهد بود.

جعفری خرید کالاهای تولید داخل استان توسط دستگاه‌های اجرایی را ضروری خواند و با تأکید بر اینکه در این زمینه ابلاغ لازم به دستگاه‌ها صورت گرفته، افزود: شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی مهمترین رکنی است که باید در سال جهش تولید مورد توجه بخش دولتی و خصوصی قرار گیرد تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

به گفته وی؛ به دنبال راه‌اندازی گمرک تخصصی زرشک در استان هستیم تا عایدات این محصول راهبردی به تولیدکنندگان برسد.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما