شناسهٔ خبر: 66616256 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اجتماع دختران فعال در برج میلاد

مرکز همایش‌های برج میلاد تهران همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت مقام دختر، میزبان بزرگترین گردهمایی دختران فعال و کنش‌گر پایتخت با عنوان «آینده شبیه توست» بود.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، همزمان با اختتامیه رویداد «هزار امید ۲» و رونمایی از پوستر سومین رویداد هزار امید، جشن بزرگی با حضور منتخبی از دختران فعال و کنش‌گر شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد روز یکشنبه با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و جمعی از مسوولان و مدیران شهری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به شعار «آینده شبیه توست» خطاب به دختران دانش آموز حاضر در همایش گفت: بزرگترین فرصت شهر تهران، دخترانش هستند.

مریم اردبیلی در ادامه اظهار کرد: شما دختران قطعا تاثیر مضاعف در آینده کشور دارید به شرطی که راه و تصویر خودتان از آینده را بتوانید پیدا کنید که بی‌شک در آینده‌ی شهر نیز تاثیرگذار هستید.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تبدیل شهر تهران به یک شهر قدرتمند و آباد وجود دارد، افزود: فرصت‌های مهمی در شهر برای تبدیل به یک تهران قدرتمند و آباد وجود دارد که مدارس دخترونه و استفاده از ظرفیت‌های شما دختران در عرصه‌های مختلف می‌تواند در این امر کمک شایانی کند.

اجرای برنامه‌های دختران نینجا و استندآپ هانای ستوهی نیز مورد استقبال حاضران قرار گرفت، افتتاحیه رویداد «هزار امید۳» نیز بخش دیگری از این ویژه‌ برنامه دهه کرامت بود.

در طرح هزار امید برنامه‌های مختلفی همچون آزمایشگاه نوآوری شهری (آشنایی عملیاتی با فناوری نوین)، از ایده تا اجرا (سخنرانی خلاق، طراحی بازی)، باشگاه نویسندگان نوجوان (رویداد نویسندگی دختران نوجوان)، رویداد هنری هزار فردا، اردوی متنوع و جذاب شهری، دوره انتخابات مسیر (آشنایی با شاخه‌های مختلف گرافیت) با هدف افزایش کنشگری دختران نوجوان در حل مسایل شهری برگزار شد.

نظر شما