شناسهٔ خبر: 66616150 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

۳ زخمی در حمله راکتی نیروهای مقاومت به شهر عسقلان

صاحب‌خبر -

میدل ایست نیوز: نیروهای مقاومت فلسطین بامداد امروز (یکشنبه) شهر عسقلان را هدف حملات راکتی خود قرار داد که طی آن دست‌کم 3 اسرائیلی زخمی شدند.

به گزارش «الجزیره» رسانه رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 3 اسرائیلی بر اثر شلیک راکت از غزه به عسقلان (اشکلون) در حدود ۱۳ کیلومتری مرز شمالی نوار غزه زخمی شدند.

شهرداری عسقلان نیز گزارش داد که دو راکت از غزه به سمت شهر شلیک شده است و گفت که یکی از راکت‌ها به نقطه‌ای اصابت کرده در حالی که گنبد آهنین دیگری را رهگیری کرده است.

ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده نشان می‌دهد که یک خانه که توسط یک موشک مورد اصابت قرار گرفته است، آسیب قابل توجهی دیده است.

یگان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، عصر جمعه نیز شهر بئرسبع را بمباران کردند و گفتند که این بمباران در پاسخ به قتل عام غیرنظامیان در نوار غزه صورت گرفته است.

با وجود تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه از جنوب به شمال، مقاومت فلسطین در روزهای اخیر توانسته است حملات راکتی به اهداف داخل اسرائیل انجام دهد.

در همین حال، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات جدیدی را پیش از طلوع آفتاب امروز در شمال نوار غزه آغاز کردند.

در اوایل سال جاری، ارتش اسرائیل پایان عملیات زمینی در شمال نوار غزه را اعلام کرد و ادعا کرد که توانایی‌های مقاومت نظامی را نابود کرده است.

نظر شما