شناسهٔ خبر: 66616067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلسله شهرستان پیشتاز لرستان در حذف مجوزهای کاغذی

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: "سلسله" با تبدیل یکهزار و ۲۸۵ مجوز کاغذی به الکترونیک، شهرستان پیشتاز استان در حذف مجوزهای کاغذی است.

صاحب‌خبر -

علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهرستان سلسله یکهزار و ۹۷۷ پروانه کسب قدیمی، معادل ۶۵ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیک تبدیل شده است.

وی افزود: همچنین شهرستان پلدختر با تبدیل یکهزار و ۷۷۶ فقره از مجموع سه هزار و ۲۶۲ مجوز کاغذی و شهرستان بروجرد با تبدیل پنج هزار و ۲۱۴ مجوز از مجموع ۹ هزار و ۷۲۳ مجوز کاغذی و ثبت عملکرد ۵۳ درصدی توانسته اند به ترتیب رتبه های دوم و سوم استان را به خود اختصاص دهند.

به گفته محمدی در شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجموع ۱۷ هزار و ۲۶۸ پروانه کسب قدیمی وجود دارد که تاکنون هشت هزار و چهار مورد و در شهرستان های کوهدشت و رومشکان نیز از مجموع هفت هزار و ۳۰۶ پروانه کسب قدیمی، سه هزار و ۱۷۹ مجوز به الکترونیک تبدیل شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان عنوان کرد: شهرستان های ازنا، دورود و الیگودرز نیز به ترتیب با صدور یکهزار و ۳۴، یکهزار و ۹۳۴ و یکهزار و ۶۹۳ مجوز الکترونیک به ترتیب کمترین عملکرد را بین شهرستان های استان داشته اند.

محمدی بیان کرد: استان لرستان با دارا بودن ۵۶ هزار و ۸۰۸ مجوز کاغذی و تبدیل ۲۵ هزار و ۵۴۶ مجوز به الکترونیک توانسته است با عملکرد بیش از ۴۴ درصدی در صدر استان های کشور بایستد.

نظر شما