شناسهٔ خبر: 66615506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی بیانیه‌ای؛

قدردانی «شورای ائتلاف» از حضور مردم در انتخابات

نفیسه عبدالهی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبریک به منتخبین جدید، خطاب به نمایندگان جدید نوشت: «اکنون که انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شده و رقابت میان نامزدها به پایان رسیده است وقت آن است که منتخبان ملت به شکرانۀ پیروزی خود، همه وجود خود را صادقانه وقف خدمت به ملت و موکلان خود کنند و رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت در صحن مجلس برای همفکری در گره‌گشایی از مشکلات مردم بدل سازند».

متن کامل بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

هموطنان عزیز

اکنون که با برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، انتخاب نمایندگان این مجلس به پایان رسیده، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر خود واجب می‌داند از یکایک مردم عزیز کشور که در مرحله اول و مرحله دوم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و از حق خود برای اعمال اراده خویش در تعیین سرنوشت سیاسی کشور استفاده کرده‌اند سپاسگزاری کند و به همه کسانی که توانسته‌اند با رأی مردم افتخار نمایندگی مجلس شورای اسلامی را کسب کنند تبریک بگوید.

اکنون که انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شده و رقابت میان نامزدها به پایان رسیده است وقت آن است که منتخبان ملت به شکرانۀ پیروزی خود، همه وجود خود را صادقانه وقف خدمت به ملت و موکلان خود کنند و رقابت‌های انتخاباتی را به رفاقت در صحن مجلس برای همفکری در گره‌گشایی از مشکلات مردم بدل سازند و به این نکته مهم توجه داشته باشند که پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی وقتی ارزشمند است که با پیروزی در اخلاق و معنویت همراه باشد و اگر جز این باشد غیر از خسران و ناامیدی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

امیدواریم مجلس دوازدهم مجلسی باشد که با التزام به اصول سه‌گانه «عقلانیت» و «معنویت» و «عدالت» در خدمت به ملت و همکار دولت باشد و بتواند با کار جهادی و پاکدستی و نیز با ابزار تفکر و تخصص و نقد منطقی و تضارب آرا به راه‌حل مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات اقتصادی آنان دست یابد.

انتظار ملت از مجلس دوازدهم این است که بتواند در پرتو حقایق اسلامی و بر پایه قانون اساسی و دیگر اسناد بالادستی نظیر سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه، راه پیشرفت کشور به سوی تعالی معنوی و رفاه مادی را هموار سازد و زمینه را برای افزایش امید و مشارکت بیشتر مردم در صحنه‌های انتخاباتی فراهم آورد. دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن و در یک کلمه «انقلابی‌بودن» یعنی همان صفتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس یازدهم را با آن وصل کردند، انتظار ملت از مجلس دوازدهم است.

یک بار دیگر موفقیت در کسب اعتماد مردم و افتخار نمایندگی مجلس شورای اسلامی را به همه منتخبان مجلس دوازدهم تبریک می‌گوئیم و برای همه آنان در ایفای وظیفه خطیر نمایندگی از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق می‌کنیم.

نظر شما