شناسهٔ خبر: 66615206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحقق  ۱۰۰ درصدی سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران

پردیس-ایرنا- مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران گفت : ۱۰۰ درصد سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران محقق شد.

صاحب‌خبر -

احمدرضا کرکه آبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران اظهار کرد: سهم ارزش افزوده یاد شده برای هزینه کرد در طرح های عمرانی به حساب دستگاههای خدمات رسان در شرق استان تهران واریز شده است.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران افزود: در سال گذشته ۶۳۰ میلیارد تومان سهم ارزش افزوده دریافتی به حساب شهرداریها،دهیاری ها و فرمانداری های شرق استان تهران واریز شده است.

وی ادامه داد:برای مالکان خانه های خالی پرونده تشکیل شده و برای هر یک ازآنها پیامک راهنمایی در خصوص پرداخت مالیات ارسال شده است.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران ادامه داد: پرونده خانه های لوکس و خالی در اداره مودیان متوسط تشکیل و پیامک هایی هم با هدف راهنمایی مودیان ارسال شده که به صورت متمرکزدرحال انجام است.

کرکه آبادی ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی از اداره کل مسکن وشهرسازی استان تهران و شرکت عمران شهرجدید پردیس،تعداد واحدهای تحت تملک یک نفر به صورت دقیق به ما اعلام شده و تمام اطلاعات دریافتی به واحد ثبت و شناسایی برای تشکیل پرونده ارجاع شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما