شناسهٔ خبر: 66615163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تعطیلی پنجشنبه ها یا شنبه ها؟ تصمیم مجلس چیست؟!

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در کمیسیون اجتماعی جلسه رسمی برای تغییر روز تعطیلی از روز پنج‌شنبه به شنبه تشکیل نشده است. صرفا در حاشیه صحن امضا جمع شده است که این وضعیت وجهه قانونی ندارد نباید اجازه داد تا این موضوع در مجلس شورای اسلامی باب شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ در صحن علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در راستای بررسی طرح اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت:  گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار مجلس است. در کمیسیون اجتماعی با اکثریت آرا و حضور رسمی اعضای کمیسیون مصوب شد تا روز پنج‌شنبه و جمعه به عنوان تعطیلی لحاظ شود اما قبل از در دستور کار قرار گرفتن لایحه در صحن مجلس شورای اسلامی مصوبه کمیسیون تغییر کرده است و این تعطیلی از روز پنج‌شنبه به شنبه منتقل شده است.

در کمیسیون اجتماعی جلسه رسمی برای تغییر روز تعطیلی از روز پنج‌شنبه به شنبه تشکیل نشده است. صرفا در حاشیه صحن امضا جمع شده است که این وضعیت وجهه قانونی ندارد نباید اجازه داد تا این موضوع در مجلس شورای اسلامی باب شود.

قبل از آنکه گزارشی در دستور هفته درج نشده باشد با تصویب دوسوم اعضای کمیسیون و تایید هیات رئیسه گزارش قابل تغییر است، اما زمانی که در دستور هفتگی درج می‌شود دیگر گزارش قابل تغییر و اصلاح نیست و ما اجازه نداریم تغییری در آن اعمال کنیم این لایحه نیز فرآیند قانونی خود را طی کرده است.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما