شناسهٔ خبر: 66614754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکوردشکنی قیطاسی در روسیه با مدد از حضرت زهرا (س) + فیلم

تهران- ایرنا- نماینده قوی‌ترین مردان ایران با همراهی و تشویق قهرمان‌های دیگر این رشته در مسابقات قدرتی روسیه موفق به رکورد زنی در ۲ آیتم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در روز سوم بازی‌های قدرتی دنیا در روسیه، ۴ آیتم مسابقات قوی‌ترین مردان بخش حرفه‌ای در حال برگزاری است. در این رقابت‌ها رضا قیطاسی در دسته سنگین وزن‌ها به عنوان نماینده ایران به رقابت پرداخته و تا اینجا در ۲ آیتم نفر اول این مسابقات شده است.

رضا قیطاسی سومین آیتم (حمل الوار ۳۴۰ کیلو ۴۰ متر) بخش حرفه‌ای رقابت قویترین مردان بازی‌های قدرتی دنیا در روسیه را با یک رکورد فوق العاده و بالاتر از رقبا پشت سر گذاشت و در آیتم گوی نیز توانست برترین ورزشکار این رقابت‌ها شود. وی همچنین در آیتم سه‌گانه نیز موفق به کسب جایگاه دوم شده است.

قیطاسی قهرمان مردان آهنین ایران است و در حال حاضر در صدد کسب مدال نقره جهان قرار دارد. روز گذشته تیم ایران در بخش آماتوری نیز با سه نقره به کار خود پایان داد.

علیرضا ظرفچی به عنوان سرپرست این تیم را هدایت می‌کند و ماهری‌پور هم به عنوان اولین سرداور حرفه‌ای ایران در این رقابت‌ها حاضر شده است. بابک غضبانی با سمت مربی، همراه تیم است.

نظر شما