شناسهٔ خبر: 66614696 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بخوانیم و بسازیم/

بازدید حجت‌الاسلام مصلحی از غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس+ فیلم

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس مستقر در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حجت‌الاسلام والمسلیمن «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بازدید کرد و در جریان کتاب‌های عرضه شده قرار گرفت.

حجت‌الاسلام مصلحی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

حجت‌الاسلام مصلحی در جریان این بازدید، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) در دوران دفاع مقدس انسان‌های بزرگی را تربیت کرد و به‌خاطر همین این دفاع، مقدس شد، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است. 

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس افزود: شهدای ما همگی انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای هستند که پرورش‌یافته دفاع مقدس‌اند؛ آنچه این عزیزان به‌دست آورده‌اند مقام عالی و برجسته‌ای است و تمام تلاش آن‌ها برای انتقال دین و مفاهیم متعالی اسلامی در جریان انقلاب اسلامی است. 
 
وی با تاکید بر اینکه دین اسلام در دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، عنوان کرد: اندیشمندان بزرگ بشر درحال روی آوردن به اسلام هستند؛ وقتی این بزرگان قرآن را مطالعه می‌کنند، می‌بینند که پاسخ تمام سوالات و بن‌بست‌های بشری در این کتاب الهی آمده است و خروج از این بن‌بست‌ها در دوران دفاع مقدس صورت گرفت.
 
<div id="video-display-embed-code_2461415" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/666750/2461415?width=400&height=300"></script></div>
 
غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر، در مصلی امام خمینی (ره)، بخش عمومی شبستان اصلی، راهروی ۶، به نام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میزبان اهالی کتاب و کتاب‌خوانی است و همچنین غرفه کودک و نوجوان این مجموعه درب شماره ۹ نبش راهروی ۲ شماره ۱۲۲ سالن کودک و نوجوان میزبان کودکان و نوجوانان است.
 
انتهای پیام/ 121

نظر شما