شناسهٔ خبر: 66614445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هدفگذاری ۱۲ محله کم برخوردار کرج برای عرضه مستقیم مواد پروتئینی

کرج - ایرنا - رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد: ۱۲ محله کم برخوردار این کلانشهر برای راه اندازی جایگاههای عرضه مستقیم مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و میوه در سال جاری هدفگذاری شده است.

صاحب‌خبر -

حسین زینلی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جایگاهها با همکاری استانداری البرز، ستاد تنظیم بازار، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش ها براین است تا این جایگاههای عرضه مواد پروتئینی و میوه با استفاده از فناوری روز و رعایت الزامات بهداشتی احداث و راه اندازی شود.

زینلی زاده گفت : تامین مایحتاج عمومی ساکنان محله های کم برخوردار با قیمت مناسب یا زیر قیمت بازار از اهداف راه اندازی این جایگاهها است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اظهار کرد: افزون براین جایگاهها، ساخت و راه اندازی پنج بازار روز جدید با محوریت مناطق کم برخوردار برنامه دیگر شهرداری کرج برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.

وی گفت : تاکنون از این تعداد ، سه بازار روز در حاشیه بوستان نبوت ، مجتمع مسکونی سپهر رجایی شهر و محله زینبیه مصباح کرج جانمایی شده است.

زینلی زاده بیان کرد: تلاش ها براین است تا مایحتاج عمومی به ویژه مواد پروتئینی مانند گوشت قرمز با قیمت مناسب به دست خانوارهای کم درآمد برسد.

وی یادآور شد: در زمان حاضر ۱۰ بازار زیر نظر شهرداری کرج در زمینه عرضه مستقیم مایحتاج عمومی در کرج فعالیت دارند.

زینلی زاده گفت: از نیمه دوم سال گذشته به دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور، روزانه پنج گوشت گرم وارداتی در بازارهای شهرداری کرج با قیمت تعادلی عرضه می شود که به تازگی نیز گوشت گوساله گرم به توزیع مواد پروتئینی تعادلی افزوده شده است.

نظر شما