شناسهٔ خبر: 66614417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

علیرضاحقیقی و ام آر آی سرنوشت‌ساز

دروازه‌بان هوادار با مصدومیت در اواسط نیمه اول جدال با پرسپولیس از زمین خارج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی دروازه‌بان باتجربه هوادار تهران در شرایطی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که در آخرین تمرین پیش از این بازی با مصدومیت مواجه شده بود. با این حال او ترجیح داد برای اینکه حرف و حدیثی در خصوص این بازی خاص پیش نیاید، به هر شکلی شده در این جدال به میدان برود.

حقیقی در دقایقی که برای هوادار مقابل پرسپولیس به میدان رفت، توانست در چند مرحله نیز حملات سرخ‌ها را ناکام بگذارد و البته در صحنه منجر به گل عیسی آل‌کثیر نیز تلاش او بی‌نتیجه بود و علی‌رغم بستن زاویه امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس ترجیح داد شماره 72 تیمش را در موقعیت دروازه خالی قرار دهد و به این شکل حقیقی را تسلیم کند.

گلر اسبق تیم ملی و پرسپولیس اما در اواسط نیمه اول مجبور به ترک زمین به واسطه مصدومیت شد و در پایان بازی نیز به کمک دوستانش و با شرایطی سخت استادیوم دستگردی را ترک کرد.

2020834

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های شکل گرفته در خصوص وضعیت مصدومیت این دروازه‌بان، حقیقی امروز باید ام آر آی دهد و بعد از آن وضعیت مصدومیتش مشخص خواهد شد. این در حالیست که هوادار که در جام حذفی نیز حضور دارد، این هفته در دیداری حساس باید برابر گل‌گهر قرار گیرد و در ادامه نیز طی سه هفته باقی‌مانده و حساس لیگ برابر سپاهان، نساجی قائمشهر و استقلال خوزستان تقابل خود را برای پایان این فصل دنبال کند. باید دید مسعود شجاعی قادر خواهد بود در این دیدارهای حساس پایانی از حقیقی سود ببرد یا خیر.

نظر شما