شناسهٔ خبر: 66614203 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتابدهنده

دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتاب دهنده با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

***رونمایی از دو محصول دانش بنیان در یک مرکز شتابدهنده / در حال تکمیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: در مجموعه‌ دانش بنیان ها، دو دسته مجموعه‌های  ۴۰ ساله و جوانی هستند که از ابتدا با ادبیات دانش بنیانی شکل گرفته اند.

وی افزود: باور به کار علمی یک باور اصلی محسوب می شود و  شرکت‌های خوبی در حوزه سلامت وارد شدند و سپس به سمت و سوی کار تجاری حرکت کردند، اما این مجموعه خود را در بخش دانش بنیان حفظ کرده است.

دهقانی گفت: این مجموعه یک بمب انرژی است و ما در زیست بوم فناوری مفاهیم مختلفی را طراحی کرده ایم که  به معنای واقعی شتابدهی و هم نواوری و  زنجیره تکمیل داشته و یک اموزش دهنده و الگو سازی خوب محسوب می‌شود.

وی افزود: تجربه زیستی شرکت‌ها و شتاب دهنده ها امید بخش برای مردم است و یک مرکز نواوری درون شرکتی بسیار موفق محسوب می‌شود.

وی در ادامه به سیاست معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: سیاست حمایت معاونت علمی، از مجموعه و شرکت‌های درون محور دلگرم کننده است و کمک به حضور در بازار‌های بین المللی یکی از سیاست‌ها محسوب می‌شود که تا پایان خرداد باید حمایت‌ها برای حضور این شرکت  ها در بازار اندونزی  عملیاتی شود. 

نظر شما