شناسهٔ خبر: 66614098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی استاندار اردبیل از حضور پرشور اهالی مغان در دور دوم انتخابات

استاندار اردبیل با صدور پیامی از حضور پرشور و مثال‌زدنی اهالی همیشه در صحنه مغان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های دست‌اندرکاران این انتخابات قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

قدردانی استاندار اردبیل از حضور پرشور اهالی مغان در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ، در بخشی از پیام سیدحامد عاملی ، آمده است: خداوند متعال را شاکریم که همچون دور اول انتخابات، بار دیگر اهالی ولایی و همیشه در صحنه مغان، حضوری پرشور و مثال‌زدنی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند و خالق تصاویری ماندگار از غیرت و وحدت خویش بودند.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب با نهایت امتنان از مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به لحاظ حضور حماسی، همچنین از زحمات و تلاش‌های همه عزیزان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی و نیز نامزدهای محترم، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.
استاندار اردبیل در این پیام اظهارامیدواری کرده است با اتحاد، انسجام و با روحیه انقلابی و تعاملی برادرانه در مجمع نمایندگان و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان و فرصت‌های ملی، در راستای پیشرفت همه‌جانبه با همدلی و عزم راسخ برای یک هدف مشترک و الهی که همانا خدمتگزاری واقعی برای مردم دیار پرافتخار دارالارشاد اردبیل است، شاهد آغاز فصل جدیدی از خدمت همدلانه و ماندگار در سرتاسر استان باشیم.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز با مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی اهالی مغان برگزار شد. در این مرحله از تعداد ۸۹ هزار و ۴۱۲ رای صحیح ابراهیم فهیمی با کسب ۵۰ هزار و ۹۸۳ رای به عنوان منتخب مردم پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز راهی بهارستان شد.

نظر شما