شناسهٔ خبر: 66613952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر جایگاه والای معلمان و تلاش آنان برای توسعه تعلیم و تربیت در جامعه، گفت: پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز یکشنبه در دیدار با معلمان نمونه کشوری استان ایلام، اظهار کرد: بزرگترین معلم عالم خلقت پیامبر(ص) است که این گویای جایگاه معلمان است.

وی افزود: معلمان در طول تاریخ و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نقش و جایگاه خود را به منصه ظهور رساندند و پیشرفت‌ها در همه علوم و حوزه‌ها مرهون معلمان است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: به وجود معلمان توانمند کشور افتخار می‌کنیم و امید داریم که این معلمان بیش از گذشته در مسیر نورانی، انسان‌ساز و تمدن‌ساز خود ثابت‌قدم و در حرکت باشند.

پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است

بهرام‌نیا یادآورشد: علی‌رغم جمعیت کم استان ایلام در کشور، از مجموع ۲۰ معلم نمونه کشوری، ۲ معلم نمونه مربوط به استان ایلام است که نشان از بهره علمی، تخصصی و تلاش میدانی و کارگاهی معلمان استان ایلام دارد.

وی با ابزار رضایت از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: از زمان استقرار دولت سیزدهم مجموعه آموزش و پرورش استان متحول شده است‌.

براساس این گزارش، "محمد نظری" و "فاطمه مطاعی" ۲ معلم استان ایلام جزو ۲۰ معلم نمونه کشوری قرار گرفته اند.

استاندار ایلام با اهدای لوح از این2 معلم قدردانی کرد.

نظر شما