شناسهٔ خبر: 66613799 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سریالی از کره جنوبی به آنتن افق رسید

مجموعه تلویزیونی «سرگردان» اثری از کره جنوبی در ۱۶ قسمت با ژانر رمانتیک، اکشن و هیجان انگیز از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، هر روز حوالی ساعت ۲۳ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

صاحب‌خبر -

سری اول مجموعه تلویزیونی vagabond (سرگردان) به کارگردانی yoo in shik و نویسندگی جانگ یونگ چول و جونگ کیونگ سون با ژانر رمانتیک اکشن و هیجان انگیز در سال ۲۰۱۹ در کشور‌های کره جنوبی، پرتغال و مراکش ساخته شد.

بی‌خانمان سریال کره‌ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که در آن چا دال گون (لی سونگی) که رویای بازیگر اکشن شدن رو در سر داره از یک حادثه هواپیما جون سالم به در میبره و مسیر زندگیش تغییر میکنه و درگیر توطئه‌های پنهان میشه و قصد داره فساد ملی رو آشکار کنه؛ گوهاری (سوزی) برای حمایت از مادر و خواهر کوچک ترش بدنبال به دست آوردن شغل ثابت افسر عمومی هست که در نهایت به عنوان مامور nis استخدام میشود.

در ادامه داستان، آنها هر چه به حقیقت نزدیکتر می‌شوند درگیر توطئه‌های پنهان می‌شوند، که تاریک‌تر و شوم‌تر از آنچه انتظار داشتند هستند. آنها سعی می‌کنند حقیقت را روشن کنند و از همدستی دولت و افراد قدرتمند دیگر در این جنایت پرده‌برداری کنند.

رویکرد سریال سرگردان علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی که با صحنه‌های اکشن و هیجانی بسیار بر روی آن کار شده، آشکار سازی فساد سازمان یافته در ساختار سیاسی کره است. در جا‌هایی نیز به ارتباط این سیاست به قدرت جهانی نیز اشاره می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «سرگردان» در ۱۶ قسمت با ژانر رمانتیک، اکشن و هیجان انگیز از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، هر روز حوالی ساعت ۲۳ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

نظر شما