شناسهٔ خبر: 66613686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام شد؛

اولین برنامه گلگشت دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور

اولین برنامه گلگشت دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایلام، در راستای اجرای طرح تحول ورزش دانشجویی و تشویق دانشجویان به کار گروهی و تیمی، اولین برنامه گلگشت، ویژه دانشجویان پسر فعال ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور، متشکل از دانشگاه‌های ایلام، کردستان، همدان، کرمانشاه و اسدآباد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اجرا گردید.

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه به عنوان متولی اجرای این برنامه در مورد اهداف و چگونگی اجرای آن، اظهار داشت: برای این برنامه از هر دانشگاه منطقه غرب کشور ۱۵ نفر دانشجوی پسر حضور داشتند که به همراه سرپرستان و عوامل برگزاری به ۸۲ نفر رسید.

صحرا بیرامی ادامه داد: تیم حاضر ابتدا در منطقه تفریحی تنگ کافرین حضور یافته و پس از خیرمقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با قایق به مکان بکر و طبیعی تنگه شداد اعزام گردیدند و پس از بازدید و قایق سواری، عازم منطقه سرسبز اَناره‌هر، از توابع شهرستان بدره شدند که در آنجا هم مورد استقبال مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه قرار گرفتند و پس از صرف ناهار و پذیرایی و استراحت در منطقه تفریحی تنگه رازیانه حاضر شده و از چشم‌اندازهای این منطقه استفاده نمودند.

بیرامی ادامه داد: در راستای توجه به مباحث فرهنگی در کنار برنامه‌های تفریحی، اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام سید محمدباقر هاشمی، بیان مسائل فرهنگی و طرح مسابقه فرهنگی توسط معاون فرهنگی و مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله برنامه‌های انجام شده در این اردو بود.

وی در پایان عنوان داشت: جا دارد از همکاری و همراهی صمیمانه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، مدیر دانشجویی، مدیر امور عمومی، مدیر روابط عمومی معاونت و همه عزیزانی که در اجرای این برنامه یاریگر ما بودند تشکر و قدردانی نماییم.

برچسب‌ها:

نظر شما