شناسهٔ خبر: 66613305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري جلسه کارگروه ايثارگران و پيشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد

صاحب‌خبر -
برگزاري جلسه کارگروه ايثارگران و پيشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد
خبرگزاری آریا - جلسه کارگروه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان با هدف هماهنگی و هم افزائی در اجرای مراسم بزرگداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی در سالن جلسات شهید "سید محسن سیادتی" بنیاد استان برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، حسین شکرویان ، مدیر کل بنیاد استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) فرارسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به خانواده بزرگ ایثارگران تبریک و تهنیت گفت و توفیقات روز افزون همگان در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند سبحان خواستار شد.
وی تاکید کرد: حماسه فتح خرمشهر برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود لذا بزرگداشت این مناسبت موجب تقویت روحیه جهاد و مقاومت و مصداق بارز جهاد تبیین است.
شکرویان با بیان اینکه فتح خرمشهر معجزه گونه رقم خورد افزود: دشمن که قبل از عملیات فتح خرمشهر در حالت تهاجمی قرار داشت بعد از آزادسازی خرمشهر در حالت تدافعی قرار گرفت و پیروزیهای بزرگ ما در دوران دفاع مقدس پس از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر شکل گرفت.
مدیر کل بنیاد سمنان خاطر نشان کرد: از مهمترین برنامه های پیش بینی شده می توان به ایجاد ایستگاه های صلواتی به سبک جبهه ها، آذین بندی منازل شهدا، تبلیغات گسترده شهری، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت المقدس، تبیین ثمرات و برکات ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در برابر تجاوز رژیم بعث عراق و نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مردم و نسل جوان اشاره کرد.
در بخش پایانی این نشست اعضاء کارگروه به طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود در اجرای هرچه شایسته تر مراسم بزرگداشت سوم خرداد پرداخته و در مورد مشارکت دستگاه ها در اجرای تلفیقی این برنامه، اجرای دیدارهای طرح سپاس و تجلیل از ایثارگران فتح خرمشهر، تجدید میثاق و گلباران قبور مطهر شهدای عملیات بیت المقدس، خاطره گوئی توسط ایثارگران و جانبازان فتح خرمشهر در برنامه های صدا و سیمای استان، نمایش فیلمهای منتسب به این عملیات از سوی صدا و سیمای استان، پوشش خبری و پخش زنده برنامه های بزرگداشت سوم خرداد به توافق رسیدند.
انتهای پیام/

نظر شما