شناسهٔ خبر: 66613178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

عارف غلامی در لیگ کنفرانس اروپا

مدافع ایرانی ولژ موستار همراه با تیمش سهمیه حضور در لیگ کنفرانس اروپا را بدست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، عارف غلامی پس از اینکه در سه مسابقه متوالی ولژ موستار در رقابت‌های لیگ برتر بوسنی و هرزگوین غایب بود، هفته گذشته بازگشت درخشانی به خط دفاعی تیمش مقابل پوسوشه داشت و در جریان برتری دو بر صفر تیمش عملکرد موثری ارائه داد که دیروز هم توانست چنین اتفاقی را برابر سیروکی تجربه کند.

تیم ولژ موستار در حالی که عارف غلامی را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب و خط دفاعی داشت، روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به مصاف تیم رده هشتمی سیروکی رفت که کسب برتری در این دیدار سهمیه پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را برای آنها قطعی می‌کرد.

یاران عارف غلامی در ادامه روند خوب خود دیروز هم موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در زمین سیروکی شدند تا ۵۵ امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی، در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ سهمیه حضورشان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را قطعی کنند.

ولژ موستار در دو دیدار باقیمانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، قطعا به رتبه‌های اول یا دوم نمی‌رسد و به دلیل فاصله چهار امتیازی با تیم چهارم جدول، احتمالا با همین رتبه‌ی سوم به کارش پایان می‌دهد.

عارف غلامی که پس از چهار سال حضور در استقلال نتوانست کارش را در این تیم دنبال کند و راهی بوسنی شد، تاکنون پنج بازی برای ولژ موستار انجام داده که چهار پیروزی به دست آورده و دیروز هم عملکرد موثری در خط دفاعی تیمش داشت تا سه امتیاز دیگر بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما