شناسهٔ خبر: 66613153 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل پست قم؛

پست قم در توزیع مرسولات حاوی کتاب پیشتاز است

قم - مدیرکل پست قم گفت: این اداره کل در توزیع مرسولات حاوی کتاب در سطح کشور پیشتاز است و در این‌رابطه همراهی خوبی با ناشران استان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (اایبنا) در قم، ابوالفضل باقری‌منش درباره ارسال بسته‌های پستی مرتبط با نمایشگاه کتاب تهران گفت: پست قم برای ارسال و توزیع مرسولات ناشران استان در نمایشگاه کتاب تهران آمادگی کامل دارد و این ظرفیت خوبی برای فعالان حوزه کتاب است که می‌توانند مرسولات خود را در سراسر کشور به دست مخاطبان برسانند.

وی با اشاره به تجربه همکاری پست استان با ناشران در سال‌های گذشته به‌ویژه ارسال آثار عرضه شده در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر و پس از شیوع کرونا نمایشگاه کتاب در دو بخش حضوری و مجازی فعالیت می‌کند، امسال نیز پست در کنار ناشران بخش قبول و توزیع مرسولات حاوی کتاب را بر عهده دارد.

باقری‌منش ادامه داد: به علت تعداد بالای ناشران و فروشندگان کتاب قم که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه مجازی دارند، خدمات ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته‌ایم و مقرر شده تا مرسولات کتاب توسط خودروهای پستی از محل مجتمع ناشران در قم جمع‌آوری شود.

مدیرکل پست قم گفت: در طول سالیان برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی پست استان همیشه در جایگاه دوم قبول و توزیع مرسولات کتاب پس از استان تهران قرار گرفته و امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در صدد هستیم؛ مانند دوره‌های گذشته نقش مهم پست استان را در قبول و توزیع مرسولات این رویداد فرهنگی به‌خوبی ایفا نماییم.

نظر شما