شناسهٔ خبر: 66613063 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گوشی ویوو X100s چه مشخصاتی دارد؟

گوشی ویوو X100s به تراشه مدیاتک +Dimensity 9300 مجهز شده است و در سه نسخه با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی متفاوت وارد بازار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت ویوو قصد دارد در تاریخ سیزدهم مه از گوشی‌های جدید خود به نام X100s Pro، X100s و X100 Ultra رونمایی کند، به‌تازگی نیز اطلاعات و تصاویری از گوشی ویوو X100s منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را در اختیار افراد قرار می‌دهد، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۲۶۰ * ۲۸۰۰ پیکسل است.

گوشی ویوو X100s به تراشه مدیاتک +Dimensity 9300 مجهز شده است و با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است؛ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی واقع شده است که شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی می‌‏شود.

گوشی ویوو X100s با ضخامت ۷.۸ میلی‌متر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

نظر شما