شناسهٔ خبر: 66613059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نتیجه انتخابات، نویدبخش توسعه و تبیین چشم انداز روشن برای تبریز است

شهردار تبریز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبین مردم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تلاش و همّتی مضاعف از سوی برگزیدگان و نمایندگان مردم شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر خطه همواره سرافرازمان باشیم. شهردار تبریز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبین مردم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تلاش و همّتی مضاعف از سوی برگزیدگان و نمایندگان مردم شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر خطه همواره سرافرازمان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در دور اول و دوم انتخابات اخیر اظهار کرد: مردم انقلابی و شریف کشورمان بار دیگر با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری تبریز در دوره جدید خود با اتکا به برنامه راهبردی با روحیه جهادی منسجم و ریل گذاری اهداف خود، همواره جهت آبادانی و زیست پذیری و نشاط اجتماعی هر چه بیشتر برای شهروندان تلاش کرده است؛ رویکردی که با اهتمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جذب حداکثری اعتبارات استانی تداوم می یابد.

هوشیار در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد: مشارکت اقشار مختلف مردمی اعم از نخبگان، هنرمندان، اهالی رسانه‌ها و غیره در کنار یکدیگر جهت اعتلای انقلاب اسلامی و تقویت جمهوریت نظام، انتخابی اصلح را رقم زد و نویدبخش توسعه و تبیین چشم‌اندازی روشن برای کهن شهر تبریز شد.

شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: امروز بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را ساکنان شهرها تشکیل می‌دهند و از همین رو مشکلات و معضلات موجود در شهرها و بخصوص کلانشهرها از دغدغه‌های پیش روی مدیریت‌های شهری به شمار می‌رود. منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با اتخاذ تصمیمات و قوانینی تاثیرگذار همچون راهکارهای کسب درآمدهای پایدار برای کلانشهرها می‌توانند بسیاری از مشکلات پیش رو در این زمینه را مرتفع سازند.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک شکوفایی هر چه بیشتر و آبادانی تبریز و تحقق برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... با حمایت و پشتیبانی نمایندگان برجسته‌ای که همواره دغدغه مند و حامی خطه آذربایجان هستند محقق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما