شناسهٔ خبر: 66612366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تردید بزرگ رئال در فینال: لونین یا کورتوا!

کادر فنی رئال مادرید هنوز درباره دروازه‌بانی که قرار است برابر دورتموند به میدان برود مردد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باعث شد که آنها مجوز حضور در بازی فینال این مسابقات را به دست آورند و باید در تاریخ ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن روبه‌روی دورتموند به میدان بروند.

لونین یکی از مهره‌های کلیدی رئال در طول این فصل بوده و نقش مهمی را در قهرمانی آنها در رقابت‌های لالیگا و صعودشان به فینال لیگ قهرمانان ایفا کرده است و بسیاری انتظار دارند که او در بازی برابر دورتموند در دروازه قرار بگیرد.

2006055

این در حالی است که کورتوا پس از سپری کردن روند طولانی درمان مصدومیتش با گذشت چند ماه به میادین برگشته و در چند بازی اخیر رئال در رقابت‌های لالیگا در دروازه تیم میدان رفته و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و همین باعث شده که احتمال حضورش در دیدار فینال وجود داشته باشد.

نشریه رلوو خبر داده است که اعضای کادر فنی رئال مادرید هنوز به این نتیجه نرسیده‌اند که کدام یک از این دو دروازه‌بان باید در بازی حساس برابر دورتموند در دروازه قرار بگیرند و ارزیابی شرایط آنها همچنان ادامه دارد. هرچند گفته می‌شود که اگر کورتوا به آمادگی صد درصد برگردد، آنچلوتی و کادر فنی او ترجیح می‌دهند که از این بازیکن باتجربه استفاده کنند.

نظر شما