شناسهٔ خبر: 66612356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

چهارمین روز نمایشگاه کتاب؛

دومین شماره «کتابینا» منتشر شد

دومین شماره نشریه روزانه کتابینا، ویژه‌نامه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اخبار و رویدادهایی منتخب از این رویداد منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین شماره کتابینا، ویژه‌نامه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با نگاهی به مهمترین رویدادهای این نمایشگاه منتشر شد.

از جمله مطالب این نشریه می‌توان به گفت‌وگو با مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه، دانشیار جامعه اسلامیه دهلی نو، روایتی از ایستگاه‌های تفکر در نمایشگاه، برگزاری جشن دختران ماه، رونمایی از کتاب تولد در سرزمین مارادونا، رونمایی از کتاب سوقی و حضور سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

نگاهی به افتتاحیه بخش یمن، استقرار پایگاه‌های اخذ رای در نمایشگاه کتاب، ذائقه شناسی ناشران خارجی از مخاطب ایرانی، عرضه ۴۰ عنوان کتاب منشورات رهبر معظم انقلاب و حضور بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیز از دیگر مطالب این نشریه به شمار می‌آیند.

در صفحات دیگر این نشریه، با حمید داوودآبادی نویسنده و پژوهشگر حوزه انقلاب و دفاع مقدس و گزارش از بخش ناشران خارجی گفت‌وگو شده است.

نشریه کتابینا هر دو روز یک‌بار به مدیرمسئولی علی رمضانی و سردبیری سیدمجتبی مومنی منتشر می‌شود.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

نظر شما