شناسهٔ خبر: 66612163 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

عملکرد خیره‌کننده اسنپدراگون 8 نسل 4 در بخش گرافیک، اپل را می‌ترساند

صاحب‌خبر -

گزارش جدیدی منتشر شده و در آن به عملکرد خیره‌کننده چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 – Snapdragon 8 Gen 4 کوالکام در بخش گرافیکی اشاره کرده است.

بر اساس گزارش‌های افشاگرانه دیجیتالی چت استیشن در شبکه اجتماعی ویبو، به‌نظر می‌رسد پردازنده پرچمدار آینده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4، با عملکرد گرافیکی استثنایی کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

این گزارش اگرچه کمی مبهم است، اما در آن به بازی پرطرفدار Genshin Impact (که یکی از بهترین بازی های موبایل هم هست) اشاره می‌کند که نیازمند پردازنده گرافیکی قدرتمندی است. بر اساس این گزارش، پردازنده گرافیکی جدید آدرنو این بازی را با رزولوشن 1080p و کاملاً روان اجرا خواهد کرد. این بازی حتی برای چیپست‌های رده بالای امروزی نیز پردازش سنگینی محسوب می‌شود و برای اجرای روان، کاربران مجبور به کاهش رزولوشن هستند.

عملکرد خیره‌کننده اسنپدراگون 8 نسل 4 عملکرد خیره‌کننده اسنپدراگون 8 نسل 4

علاوه بر این، توسعه این پردازنده طبق برنامه پیش از موعد بوده و کوالکام قصد دارد آن را درست پس از تعطیلات روز ملی چین، که در اول اکتبر است عرضه کند. این خبر با شایعات قبلی که حاکی از عرضه شیائومی 15 با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در اواسط اکتبر بود، همخوانی دارد. پس از آن پرچمداران iQOO و وان پلاس نیز با این پردازنده عرضه خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
شایعات جدید تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ علاقمندان به گلکسی اس ۲۵ را حسابی نگران کرده است! لقب اولین گوشی جهان با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ هم به چین رسید نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام از قدرت باورنکردنی آن خبر می‌دهد

نظر شما