شناسهٔ خبر: 66612098 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرمسئول انتشارات «هاویر» عنوان کرد؛

«هاویر» لرستان با ۹۰ اثر جدید در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

مدیرمسئول انتشارات «هاویر» گفت: انتشارات هاویر لرستان با بیش از ۲۰۰ اثر در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافت که ۹۰ عنوان جدید در میان این عناوین نیز به چشم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

سهیمه اسدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به چهارمین حضور انتشارات هاویر لرستان در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور اظهار کرد: انتشارات هاویر از شهرستان خرم‌آباد استان لرستان با بیش از ۲۴۰ اثر در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت که ۹۰ عنوان جدید در میان این عناوین نیز به چشم می‌خورد.

وی افزود: علیرغم استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران تعداد محدودی از آثار به صورت فیزیکی در غرفه انتشارات هاویر موجود است، اما تمامی آثار به صورت کامل در فروش مجازی نمایشگاه کتاب قرار دارد.

مدیرمسئول انتشارات هاویر، علت کاهش آثار این نشر در نمایشگاه کتاب را کمبود فضا عنوان و تصریح کرد: به دلیل محدودیت مکانی امکان حضور فیزیکی تمامی آثار نشر هاویر در نمایشگاه کتاب وجود نداشت، به همین دلیل حضور آثار به صورت فیزیکی کمتر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کتاب‌های پرفروش این انتشارات گفت: «رویای ماه مارس» نوشته پرویز ظهراب‌زاده یکی از عناوینی است که در این نمایشگاه با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار انتشارات هاویر با مراجعه حضوری به سالن شبستان، راهرو ۲۵، غرفه ۶۳۳ و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نسبت به تهیه آثار این ناشر اقدام نمایند.

نظر شما