شناسهٔ خبر: 66612070 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون کمیته امداد استان تهران:

معافیت بیش از ۳۵ هزار خانوار مددجوی تهرانی از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

تهران - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از معافیت بیش از ۳۵ هزار خانواده تحت حمایت از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، حسین فتح آبادی افزود: در راستای اجرای بند (ل) تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۲ در زمینه معافیت قانونی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا سقف الگوی مصرف خانوارهای با تخفیف ۱۰۰ درصد، بیش از ۳۵ هزار خانواده از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته، ۲۴ هزار و ۱۴۰ خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند همچنین حدود ۳۳ هزار و ۴۶۳ خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

فتح آبادی اضافه کرد: ۳۰ هزار و ۷۲۹ خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز قرار گرفتند.

معاون حمایت و سلامت خانواده تأکید کرد: معافیت‌های خانواده های تحت حمایت، از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان برآورده شده است.

فتح آبادی، خاطرنشان کرد: مددجویان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مددکاران نسبت به ثبت قبوض خود در سامانه اسکان اقدام کنند.

معافیت بیش از ۳۵ هزار خانوار مددجوی تهرانی از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

به گزارش ایرنا، پیش از این هم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد در سال گذشته، ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

حسین خدرویسی افزود: در سال گذشته، ۴۰۰ هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند همچنین حدود ۴۳۵ هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: ۶۳۰ هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

براساس تصویب هیات وزیران و با اصلاح آیین‌نامه اجرایی، قبض آب مددجویان کمیته امداد تا سقف الگوی مصرف رایگان است.

نظر شما