شناسهٔ خبر: 66611961 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس/ شهادت یک جوان فلسطینی

تهران- ایرنا- منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری رود اردن و درگیری شدید مبارزان فلسطینی با آن‌ها خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری عربی۲۱، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز به اردوگاه بلاطه در شهر نابلس یورش بردند و مبارزان فلسطینی با آنها درگیر شدند.

بر اساس اطلاعات اولیه، در جریان این یورش یک مبارز فلسطینی عضو گروه «عرین الاسود» به نام «سامر رمانه» شهید و ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها مجروح شدند که وضعیت یکی از آن‌ها وخیم است.

نبرد رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس/ شهادت یک جوان فلسطینی

تک تیراندازان رژیم صهیونیستی نیز بر روی پشت‌بام خانه‌ها در اردوگاه بلاطه مستقر شده و یک پهپاد انتحاری این رژیم نقطه‌ای در اردوگاه را هدف قرار داد.

روز گذشته باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که آمار فلسطینی‌های بازداشت شده در کرانه‌ باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۸ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

نظر شما