شناسهٔ خبر: 66611917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به میزبانی اردبیل و زنجان؛

مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری استان‌های شمالغرب تیرماه برگزار می‌شود

سرگروه نجات غریق و غواصی منطقه شمالغرب کشور گفت: مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری استان‌های منطقه ی شمالغرب کشور تیرماه ۱۴۰۳ در استانهای اردبیل و زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

مهندس صادق میرزانژاداصل سرگروه نجات غریق و غواصی منطقه ی شمالغرب کشور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: پیرو  پیگیری ها و صحبت های انجام شده با روسای هیات استان های منطقه ی شمالغرب کشور( اردبیل،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و زنجان) و همچنین هماهنگی های انجام پذیرفته با ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی  اوایل تابستان در بخش آقایان به میزبانی استان اردبیل و در بخش بانوان به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد و هیات های استانی و ورزشکاران فرصت دوماهه برای بستن تیم و آماده سازی بدنی دارند.

میرزانژاد بیان کرد: جلسه هماهنگی رقابت ها به میزبانی یکی از چهار استان داوطلب منطقه برگزار خواهد شد که نهایی کردن محل برگزاری و تنظیم مقررات داخلی رقابت ها و تعامل بین ۴ استان از اصلی ترین محورهای این جلسه خواهد بود.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف منطقه بعد از موضوع ارتقاع امنیت اماکن آبی، توجه ویژه به قهرمان پروی در استان های منطقه می باشد و فعالیت حوضه قهرمانی انگیزه ای برای جذب منجیان و غواصان است.

انتهای پیام

نظر شما