شناسهٔ خبر: 66611849 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

تاکید معاون رئیس جمهور بر تمرکز دادن نوجوانان بر تولید محتوای مسئله محور در فضای مجازی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد که استفاده از ظرفیت های کاربرمحور بسیار مهم است که نوجوان با یک طرح مسئله درست، خودش به دنبال تولید محتوا رفته و مسئله را حل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز گذشته (22 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره آسمون، با بیان اینکه حوزه کودک و نوجوان در سال های گذشته به شدت مورد خدشه قرار گرفت، گفت: حذف معاونت تربیتی از مدارس و آموزش های مذهبی، موجب فاصله در سبک زندگی دینی نوجوان ها شده است.

وی افزود: از دوره نوجوانی و دوران بلوغ اگرچه به دوره خشم یاد می شود اما روانشناسان معتقدند میل به خدا، ظلم ستیزی و عدالت طلبی نیز از ویژگی های این دوره است و هنر فضای مجازی باید تمرکز بر پرورش این استعدادها باشد.

خزعلی بخش عمده ای از دغدغه زنان و مادران را مسئله تربیت فرزندان برشمرد و اظهار داشت: برای راحت کردن خاطر مادران نیازمند محتوای خوب برای نوجوانان هستیم و قطعا یکی از خواسته های اصلی خانواده ها، ایجاد بستری برای دور شدن کودکان و نوجوانان از فضاهای مسموم است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های کاربرمحور بسیار مهم است که نوجوان با یک طرح مسئله درست، خودش به دنبال تولید محتوا رفته و مسئله را حل کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سازمان مل، جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردند و ما نیازمند محتوا هستیم تا این جنبش را ادامه دهیم، متذکر شد: در نیویورک گروه های مختلفی به دیدن ما آمدند که دغدغه خانواده داشتند و اذعان می کردند که هیچ یک از کشورها توان ایستادگی در برابر جریان ضد خانواده را ندارد جز ایران؛ عتبه حسینی(ع) هم از ما خواستار محتوا برای خانواده شده و مشتاق سرمایه گذاری در این حوزه است لذا این مطالبه الان وجود دارد و باید در این زمینه کار کرد.

انتهای پیام

نظر شما