شناسهٔ خبر: 66611527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری نخستین نشست ستاد ارتحال امام (ره) در ملارد

ملارد - ایرنا - نخستین نشست ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ملارد با هدف ایجاد هماهنگی و ابلاغ برنامه‌های تعیین شده برای ۶ کمیته زیر مجموعه این ستاد تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، این جلسه به ریاست امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد و با حضور تعدادی از مدیران ادارات دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مردمی و فرهنگی عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کمیته‌های پشتیبانی و حمل و نقل، امنیتی و انتظامی، فرهنگی و تبلیغات، اطلاع رسانی، بهداشت و امداد و نجات و نظارت و بازرسی، شش کمیته ذیل ستاد ارتحال امام در شهرستان ملارد هستند که در این جلسه روسای آنها مشخص و تکالیف و وظایف محوله ابلاغ گردید .

جلسه ستاد ارتحال امام راحل شهرستان ملارد با هدف ایجاد هماهنگی کمیته های ۶ گانه تشکیل شد

در این جلسه که شنبه شب برگزار شد ، همچنین هر کدام از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت اقدامات و فعالیت های سالهای گذشته ، برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام عظیم الشأن هماهنگی صورت گرفت.

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در این جلسه با بیان اینکه حضرت امام(ره) یکی از شخصیت‌های بی بدیل تاریخ است، گفت: وظیفه مدیران این است که در راستای معرفی و شناخت امام خمینی(ره) و اهداف و اندیشه‌های ایشان به نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد در ادامه بر بکارگیری تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی مسئولین بایدبه بهترین نحو ممکن نسبت به برگزار شدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده ودر این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

گفتنی است فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرها، روستاها و فضای ادارات، تولید محتوا با موضوع سیره امام خمینی(ره) و نشر در فضای مجازی، اجرای مسابقات و برنامه های فرهنگی در کاروان های اعزامی و سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای ، بخشی از فعالیت های فرهنگی برای ایام سالگرد ارتحال امام ره در شهرستان ملارد می باشد .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد .

نظر شما