شناسهٔ خبر: 66611453 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حدادی عنوان کرد؛

تحقق شعار سال و نظارت جدی در اجرای برنامه هفتم؛ اولویت اول مجلس دوازدهم

صاحب‌خبر -
تحقق شعار سال و نظارت جدی در اجرای برنامه هفتم؛ اولویت اول مجلس دوازدهم
خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اولویت اول مجلس دوازدهم باید تحقق شعار سال و نظارت جدی در اجرای برنامه هفتم و رفع موانع قانونی باشد و از تمام ظرفیت های قانونی نیز در این مسیر استفاده کند.

علی حدادی به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت ؛ با اشاره به اولویت های مجلس دوازدهم، گفت: در مجلس یازدهم شورای اسلامی نکات مثبت بسیاری وجود داشت و طرح و لوایح قابل ذکری در این مجلس به قانون تبدیل شد البته برخی نیز به مجلس دوازدهم رسید که باید در جهت تبیین این اقدامات به مردم شریف ایران گام های محکمی دست اندرکاران رسانه ملی بردارند.
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت اول مجلس دوازدهم باید تحقق شعار سال و نظارت جدی در اجرای برنامه هفتم و رفع موانع قانونی باشد و از تمام ظرفیت های قانونی نیز در این مسیر استفاده کند.
وی افزود: مجلس برنامه هایی در جهت حمایت از جهش تولید ، کمک به معیشت مردم و توجه ویژه به جوانان، کسب و کارها، اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و همینطور مسائل مهم فرهنگی از جمله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و توسعه زیرساخت‌ها در کشور و... دارد و بر این باور هستیم که باید قوانینی در مجلس وضع شود که مشکلات و گرفتاری های مردم را بطور مستقیم رفع کند و در حوزه نظارت نیز با جدیت پیگیر اجرای قوانین در دستگاههای اجرایی هستیم.
حدادی عنوان کرد: مجلسی می تواند موفق عمل کند که در قانون گذاری و نظارت صحیح عملکرد مناسبی داشته باشد چرا که معتقدم قانونگذاری صحیح نیاز به هماهنگی قوا دارد./
پایان پیام

نظر شما