شناسهٔ خبر: 66611360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخواست فلسطین از فیفا برای توقف جنایت صهیونیست‌ها

فدراسیون جهانی فوتبال در پایان این هفته نشستی برای بررسی درخواست فلسطین مبنی بر توقف کشتار ورزشکاران برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -
درخواست فلسطین از فیفا برای توقف جنایت صهیونیست‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،­به نقل از سایت arab۴۸؛ مجمع فدراسیون جهانی فوتبال در پایان این هفته نشستی را برای بررسی درخواست فلسطین و ملزم کردن صهیونیست‌ها برای کشتار ورزشکاران فلسطین برگزار خواهد کرد.
 
در درخواست فلسطینی‌ها به فدراسیون جهانی فوتبال در پی شهادت جمعی از فوتبالیست‌های فلسطینی و تحریب و نابودی ورزشگاه‌های غزه ذکر شده است و فلسطینیان خواستار فشار فدراسیون جهانی فوتبال برای فشار به صهیونیست‌ها در جهت توقف این کشتار شدند.
 
پیش از برگزاری مجمع فدراسیون جهانی فوتبال؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را برگزار خواهد کرد­ فلسطینیان امیدوارند در این نشست ابتدا کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست آنها را تایید رسمی کند.نشست فیفا روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.
 
طبق آمار منتشر شده توسط فدراسیون فوتبال فلسطین، صهیونیست‌ها از ۷ اکتبر ۲۵۶ ورزشکار، بازیکن، مدیر و متخصص ورزش فلسطینی از جمله ۴۲ کودک را به شهادت رساندند و ۸ تن نیز زخمی شدند.
 
­۷ نفر در نوار غزه و ۱۲ ورزشکار در کرانه باختری و تعداد نامعلومی در نوار غزه دستگیر شدند، نیرو‌های اشغالگر ۴۵ مرکز ورزشی، ۳۸ ورزشکار در نوار غزه و ۷ مورد در کرانه باختری را تخریب کردند قابل ذکر است که این اعداد قطعی نیستند و تعداد مفقودان زیادی وجود دارد.

 

نظر شما