شناسهٔ خبر: 66611126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هنرمند خوزستانی‌ نامزد جشنواره فیلم «پاپی جاسپر» آمریکا

فاطمه فریح‌زاده

هنرمند خوزستانی نامزد دریافت مقام بهترین تصویربردار در جشنواره بین‌المللی فیلم Poppy Jasper International Film Festival آمریکا شد.

صاحب‌خبر -

فیلم «رقصنده با مرگ» به کارگردانی هیراد آذرنگ پس از حضور در جشنواره Poppy Jasper International Film Festival آمریکا در بخش فیلم‌های آسیایی داوران این رویداد حسین نادری را نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری این دوره از جشنواره معرفی کردند.

به گزارش ایسنا، تنها ۳۴ فیلم در بخش «فیلم‌های آسیایی» انتخاب شده‌اند که سه فیلم به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور یافته‌اند.

حسین نادری، تصویربردار و تدوینگر خوزستانی اهل اهواز از سال ۹۵ با فعالیت در حوزه جلوه‌های ویژه کامپیوتری در اهواز فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. در زمان تحصیل در هنرستان شروع به ساخت فیلم‌های کوتاه کرده تاکنون بیش از ۳۰ فیلم کوتاه داستانی را تصویربرداری، تدوین و صداگذاری کرده است. وی بیشتر فیلم‌هایی که تدوین کرده را خود آهنگسازی می‌کند.

این هنرمند اهوازی همچنین نامزدی بهترین فیلم‌برداری برای فیلم «چند دقیقه زیر صفر» به کارگردانی هیراد آذرنگ در جشنواره بین‌المللی MICFF هند و تقدیر به عنوان بهترین تصویر در هجدهمین جشنواره تصویر سال را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

نظر شما