شناسهٔ خبر: 66610834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بلانکو تهدیدی برای جلالی و محمدی

تردیدی نباید داشت که وجود بازیکنان تأثیرگذار و محوری در هرتیمی موهبتی بزرگ محسوب می‌شود و چنانچه تیمی از بازیکنانی خاص بهره بگیرد، می‌تواند کفه ترازو را به سمت و سوی خودش سنگین کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،  درهفته‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر بی گمان وجود چنین بازیکنان موجب تغییر نتیجه به نفع مدعیان قهرمانی خواهد شد و هرتیمی درچهارهفته پایانی بازیکنان تأثیرگذار بیشتری داشته باشد، شانس افزون‌تری برای قهرمانی خواهد داشت.

درپرسپولیس بازیکنانی همچون ترابی و اورونوف یا حتی رفیعی این نقش را به خوبی بازی می‌کنند اما دراستقلال نیز از این دست بازیکنان کم نیست و حتی رقابتی پنهان میان ستاره‌های این روزهای آبی شکل گرفته است.

استقلال از ابتدای فصل روند رو به رشدی داشته و توانسته با وجود اینکه در برخی بازی‌ها از لحاظ کیفی نمایش مطلوبی از خود به جا نگذاشته اما در امتیازگیری موفق بوده است. دراین راه برخی بازیکنان استقلال تأثیرگذاری بیشتری در قیاس با دیگران داشته‌اند. ابوالفضل جلالی اولین بازیکن در لیست تأثیرگذاران تیمش محسوب می‌شود.

 او با یک گل زده و 9 پاس گل در صدر قرار دارد. پشت سر جلالی اما مهرداد محمدی را می‌بینیم که 6 بار موفق به گلزنی شده و  دوبار هم پاس گل داده است. 

البته جلالی و محمدی یک تهدید جدی را پشت سر خود می‌بینند و اگر بلانکو در بازی‌های آینده بازهم به گلزنی ادامه دهد ممکن است از این دو بازیکن هم پیشی بگیرد و به صدرتأثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری ملحق شوند. 

بلانکو اکنون به یک بازیکن محوری وکاملاً مهم دراستقلال تبدیل شده است و چنانچه در هفته‌های باقیمانده بتواند به روند گلزنی ادامه دهد بدون شک به مهم‌ترین بازیکن استقلال در فصل جاری تبدیل خواهد شد. موضوعی که هم برای استقلال رهاورد خوشی دارد و هم اینکه ممکن است منجر به جدایی این بازیکن برای فصل آینده شود.

هیچ بعید نیست ادامه درخشش بلانکو و حتی به ثمر رساندن گل قهرمانی توسط این مهاجم آرژانتینی دیگر تیم‌های خارجی را متوجه این بازیکن کند و بلانکو تبدیل به لژیونر جدید استقلال شود.

نظر شما