شناسهٔ خبر: 66610750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تابلو را پایین بیاور آقای زاهدی‌فر!

عجیبترین تصویر هفته: مطهری مانع تعویض تراکتور!

این شاید جالبترین و عجیبترین تصویر این هفته لیگ برتر باشد؛ جایی که حمید مطهری مانع تعویض میلوش دلتیچ می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه محمدحسین زاهدی‌فرد به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت، او مامور انجام تعویض‌ها بود. در آخرین دقایق بازی، حمید مطهری میلوش دلتیچ ستاره خارجی قرمزها را برای ورود به زمین آماده می‌کرد و لحظاتی بعد مشخص شد که رحمان جعفری از زمین بیرون خواهد رفت و جای خود را به دله خواهد داد.

اما زمانی که زاهدی‌فرد تابلوی تعویض را بالا بُرد، حمید مطهری سراسیمه به سوی او رفت و اعلام کرد که نیازی نیست تعویض فعلا انجام شود و بهتر است که این تعویض در توقف بعدی صورت بگیرد. تصویری از این صحنه توجهات زیادی را به خود جلب کرده و همچنین سوالاتی را در ذهن هواداران تراکتور به وجود آورده است.

در این صحنه به نظر تراکتور متحمل یک ضربه کرنر شد و حمید مطهری که از قدرت سرزنی رحمان جعفری اطلاع داشت، به این شکل داور چهارم را از انجام تعویض باز داشت تا برتری نفری در محوطه جریمه به سود تیم او باشد.

2020907

مطهری اعتقاد داشت که این تعویض باعث می‌شود تا رحمان از محوطه خارج شود و دلتیچ هم که برای وفق‌پذیری نیاز به زمان داشت، نتواند در برابر مهاجمان گل‌گهر ماموریت خود را انجام دهد و به همین دلیل بهتر است تعویض دیرتر انجام شود.

این تصویر در حالی از حمید مطهری به ثبت رسیده که تیمش با نتیجه دو بر صفر از گل‌گهر سیرجان پیش بود و در آستانه کسب سه امتیاز قرار داشت، اما او نمی‌خواست روند درخشان تیمش در تهاجم و دفاع خراب شود و با گل خورده یا تساوی این دیدار را تمام کنند و در تکاپو برای استفاده از موقعیت روی ارسال از کرنر بود.

حمید مطهری زمانی هدایت تراکتور را در دست گرفت که این تیم در چهار بازی پیاپی نمایش ناامید کننده‌ای داشت و دو تساوی و دو شکست متوالی را متحمل شده بود، اما پس از حضور او توانست در جام حذفی از سد ذوب‌آهن رد شود و برد ارزشمندی به دست بیاورد و پس از آن هم در لیگ برتر آمار جالب توجهی بر جای بگذارد.

2017299

تراکتور با هدایت مطهری توانست استقلال صدرنشین را متوقف کند و پس از آن هم فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان را با نتایج مشابه 2 بر صفر شکست بدهد که این روند موجب شده تا سرخ‌پوشان تبریزی حالا امیدوار به کسب رتبه سوم جدول و حتی رسیدن به سهمیه لیگ نخبگان یا لیگ قهرمانان آسیا باشند.

نکته مهم برای تراکتورِ مطهری این است که آنها علاوه بر کسب یک تساوی و سه پیروزی در چهار بازی اخیرشان، توانسته‌اند در سه هفته گذشته لیگ برتر مقابل استقلال، فولاد و گل‌گهر که خط حمله خوبی دارند، هیچ گلی دریافت نکنند و با کلین‌شیت این سه دیدار را به پایان برسانند.

امیدهای تراکتور برای هفته‌های پایانی فصل با حضور مطهری بیشتر شده و آنها انگیزه زیادی دارند تا رتبه سوم جدول را از سپاهان بگیرند و بعید نیست بتوانند اختلاف یک امتیازی با اصفهانی‌ها را جبران کنند.

عکس: رضا اصولی

نظر شما