شناسهٔ خبر: 66610634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهادت جانباز ۷۰ درصد بوشهری

«سردار، حاج نگهدار موری‌زاده» جانباز ۷۰ درصد استان بوشهر پس از ۴۰ سال رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

نعمت‌الله غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه جانباز 70 درصد سردار، حاج نگهدار موری‌زاده به قافله همرزمان شهیدش پیوست اظهار داشت: این جانباز گرانقدر متولد سال 1344 با آغاز جنگ تحمیلی، تحصیل را رها کرد و پس از آموزش‌های نظامی، در اسفند ماه 1359 وارد عرصه مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: این سردار شهید در سال 1362 در عملیات "خیبر" بر اثر اصابت تیر دشمن بعثی، نخاع آن از ناحیه کمر آسیب دید و 2 پای آن از کار افتاد.

وی با بیان اینکه این شهید مجدداً در حادثه تصادف قطع نخاع شد خاطرنشان کرد: جانباز 70 درصد سردار، حاج نگهدار موری‌زاده در سال 1393 در حادثه تصادف از ناحیه نخاع گردن دچار آسیب شد و دستان آن از کار افتاد.

غلامپور با بیان اینکه این جانباز دو بار قطع نخاع شد اضافه کرد: جانباز سرافراز سردار، حاج نگهدار موری‌زاده پس از تحمل بیش از 40 سال درد و رنج جانبازی و قطع نخاعی شامگاه شنبه، 22 اردیبهشت 1403 در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دوستان شهیدش ملحق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: زمان انتقال پیکر این شهید و تشییع آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/190/.

نظر شما