شناسهٔ خبر: 66610224 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیش بینی اعتبار لازم برای رفع نقاط حادثه خیز در بودجه ۱۴۰۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل بر زمین مانده استانی و ملی در قانون بودجه ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داود منظور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل بر زمین مانده در سطح استانی و ملی از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حمل و نقل یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403 است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه امسال خبر داده بود.

وی همچنین از اعتبار 1728 میلیارد تومانی برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه در قانون بودجه سال جاری خبر داده و افزوده بود: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از 131 هزار میلیارد تومان در سال 1399 به 630 همت در سال 1403 (رشد 380درصدی) افزایش یافته است.

منظور اعلام کرده بود که با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با 30 درصد رشد از 120 به 156 هزار میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما