شناسهٔ خبر: 66610113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پالایشگاه شازند با شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا تفاهمنامه همکاری امضا کرد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) گفت: این شرکت در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

صاحب‌خبر -

مجید رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس این موافقت‌نامه دو شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند و شرکت اکسیر نوین فرایند آسیا موافقت کردند تا با همکاری و مشارکت یکدیگر و تحت برند شرکت مجری در راستای تولید پکیج کاتالیست های واحد RCD و تولید کاتالیست های GHT از نوع COMO برای دیزل یورو ۵ همکاری کنند.

امضا تفاهمنامه مشترک برای اجرای مدلسازی و بهینه سازی مصرف انرژی در ۱۵ کوره شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند همچنین از انعقاد تفاهمنامه با پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و گفت: بر اساس این موافقت‌نامه پژوهشگاه صنعت نفت مقرر شده تا نسبت به اجرای مدلسازی و بهینه سازی مصرف انرژی در ۱۵ کوره ی در شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند ظرف مدت یکسال اقدام نمایند .

انعقاد قرارداد با شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد

رجبی انعقاد قرارداد با شرکت توسعه فناوری‌های انرژی آرمان پاسارگاد جهت خدمات مشاوره در خصوص تبدیل C۴ مازاد و OFF GASواحد RFFC به محصولات با ارزش افزوده را یکی دیگر از دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی نفت برای شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی بیان کرد: بر اساس این قرارداد شرکت توسعه فناوری های انرژی آرمان پاسارگاد مقرر شده تا نسبت به ارایه خدمات مشاوره در خصوص تبدیل C۴ مازاد و OFF GASواحد RFFCبه محصولات با ارزش افزوده اقدام کند.

شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) تولیدکننده بنزین یورو ۴ و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز راه‌اندازی شد.

این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد.

ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

نظر شما