شناسهٔ خبر: 66610109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ماراتن انتخابات فدراسیون دو ومیدانی؛ چهره‌های نامدار میهمان دیار هگمتانه

همدان-ایرنا- زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو ومیدانی اواخر خردادماه امسال عنوان شده است، در حالی که کاندیداها که جزو چهره‌های نامدار این رشته ورزشی کشور به شمار می‌روند، این روزها میهمان دیار هگمتانه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا تایید صلاحیت کاندیداها قرار است تا ۲۸ اردیبهشت تمام ‌شود و تا اواسط خرداد ماه نتایج آن اعلام خواهد شد و به این ترتیب به احتمال زیاد تا اواخر خرداد ماه مجمع انتخاباتی دوومیدانی برگزار می‌شود.

احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، لطف آبادی، ایرج عرب، مهران تیشه گران، هاشم خزایی، عنایت حسن پور، هاشم صیامی، سید علی کریمی، روح الله عسگری، مصطفی زرین افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض آبادی از جمله نفراتی هستند که به منظور تصدی پست ریاست فدراسیون دوومیدانی اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر شاهد تردد کاندیداها به استان همدان به عنوان یکی از قطب‌های تاثیرگذار در انتخابات فدراسیون دو ومیدانی کشور بوده‌ایم.

همدان به واسطه حضور دونده‌های نامدار و پیشکسوتان بزرگ ورزش دو ومیدانی، از جایگاه خاص در سطح کشور برخوردار است و براین اساس کاندیداها حساب ویژه روی این استان باز کرده‌اند.

ماراتن انتخابات فدراسیون دو ومیدانی؛ چهره‌های نامدار میهمان دیار هگمتانه

اواخر هفته گذشته احسان حدادی قهرمان نامدار پرتاب دیسک المپیک و جهان و کاندیدای فدراسیون دو ومیدانی در جمع اعضای هیات رئیسه، پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان هیات دو ومیدانی استان همدان حضور یافت.

همچنین هاشم صیامی رئیس سابق فدراسیون دو ومیدانی و دیگر کاندیدای دور جدید ریاست فدراسیون نیز احسان حدادی را در سفر به شهر همدان همراهی کرد.

حدادی در دیدار با اعضای هیات دو ومیدانی همدان، ایجاد توازن و عدالت محوری در مرکز و شهرستان‌ها در ابعاد مختلف اعم از آموزش و اعزام‌ها، پایبندی به نظم، راهکارهای فنی و مناسب برای جذب اسپانسر و بودجه حداکثری در فدراسیون و تعاملات بین‌المللی برای ارتقا دانش ورزشکاران و مربیان را جزو برنامه‌های خود عنوان کرد.

پیش از این نیز مهدی مبینی سرپرست سابق فدراسیون دو ومیدانی و یکی از کاندیداهای این فدراسیون در جمع اعضای هیات دو ومیدانی همدان حضور یافت.

مبینی در این نشست به سوال‌های متنوع مربیان و ورزشکاران پیرامون وضعیت رشته دو ومیدانی در ابعاد مختلف پاسخ داد.

نظر شما